Jak zbudować wizerunek specjalisty w branży marketingowej?

Media społecznościowe

Do lipca 2016 r. 1,5-milionowy profil Suchara Codziennego nie zarabia. W kolejnych sześciu miesiącach przeprowadza pięć kampanii marketingowych i staje się dochodowym biznesem. Dlaczego? Dzieje się to dlatego, że od czerwca 2016 r. dwaj współtwórcy Suchara Codziennego – Rafał Myśliński (Fafa) i Kamil Natil (Myku) – zaczynają budować profesjonalny wizerunek specjalistów w branży marketingowej. Wykorzystują do tego social media i sukcesywnie pozyskują klientów. Artykuł przedstawia wykonane działania oraz podpowiada, jak budować markę osobistą, która w efekcie przełoży się na sprzedaż. Te same działania może wdrożyć nawet najmniejsza firma, niekoniecznie posiadająca tak popularny profil jak Suchar Codzienny.

1. Dokumentowanie > kreacja

Kluczem do sukcesu Suchara Codziennego w tak krótkim czasie jest dzielenie się wiedzą z internautami z przeprowadzonych kampanii marketingowych, które zostały opisane w formie case study. Artykuły zawierały szczegółowy opis akcji promocyjnych – począwszy od celu, poprzez motyw przewodni, plan działań, stworzone kreacje, statystyki, komentarze, kończąc na konstruktywnych wnioskach.

POLECAMY

Wszystko w obiektywnej ocenie – plusy i minusy – czyli opisane zostały kreacje udane, ale i te nie do końca trafione, oraz ważne doświadczenie, które w przyszłości mogłoby się przydać marketerom we współpracy z innymi twórcami internetowymi.

Dlatego case study ze współpracy na linii marka – Suchar Codzienny spotkały się z dużym zainteresowaniem branży marketingowej. Tylko pięć (czy aż pięć) case study w ciągu pół roku przynosi zaskakujące zyski. Oprócz następnych projektów komercyjnych dla takich marek, jak operator komó...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy