1. Dokumentowanie > kreacja
Kluczem do sukcesu Suchara Codziennego w tak krótkim czasie jest dzielenie się wiedzą z internautami z przeprowadzonych kampanii marketingowych, które zostały opisane w formie case study. Artykuły zawierały szczegółowy opis akcji promocyjnych – począwszy od celu, poprzez motyw przewodni, plan działań, stworzone kreacje, statystyki, komentarze, kończąc na konstruktywnych wnioskach.
POLECAMY
Wszystko w obiektywnej ocenie – plusy i minusy – czyli opisane zostały kreacje udane, ale i te nie do końca trafione, oraz ważne doświadczenie, które w przyszłości mogłoby się przydać marketerom we współpracy z innymi twórcami internetowymi.
Dlatego case study ze współpracy na linii marka – Suchar Codzienny spotkały się z dużym zainteresowaniem branży marketingowej. Tylko pięć (czy aż pięć) case study w ciągu pół roku przynosi zaskakujące zyski. Oprócz następnych projektów komercyjnych dla takich marek, jak operator kom...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!