Era Usera
Po erze TV, digital i mobile nadeszła era usera. Należy to rozumieć w pełnym znaczeniu tego sformułowania. Holistyczne ujęcie zachowań, analiza, umiejętne wyciąganie wniosków i przewidywanie ich następstw to klucz do skutecznego marketingu. Właśnie owe podejście całościowe leży u podstaw obecnej komunikacji. Wymusza to na wszystkich przemodelowanie istniejących rozwiązań w komunikacji marek.
POLECAMY
W przypadku działań prowadzonych w internecie sprowadza się to do przede wszystkim do coraz większej optymalizacji pod kątem doświadczeń użytkownika. Z tego też powodu, zanim podejmiemy jakiekolwiek aktywności marketingowe, musimy zatroszczyć się o własne zaplecze:
- Czy moja strona internetowa jest responsywna/mobile? Około 50% ruchu w internecie jest realizowane z urządzeń przenośnych. Statystki te nie różnią się dla Polski. Najbardziej mobile’owe grupy to osoby w wieku 15-34 lat. Są to więc nader pożądani konsumenci. Jak wynika z badań IAB UK, aż 61% użytkowników, widząc stronę nieprzystosowaną do mobile, porzuci ją, jednocześnie negatywnie oceniając markę.
- Czy cel biznesowy pokrywa się z celem marketingowym? W przypadku celów biznesowych bardzo ważne jest przekucie ich na...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!