Automatyzacja marketingu tak odpowiada na te typowe problemy:
Wyzwanie 1. Pozyskiwanie nowych klientów
Odpowiedź MA: Z pustego i Salomon nie naleje… Z niewielkiej liczby leadów nie będzie wielu nowych klientów, tak więc odpowiedź MA to znaczące podniesienie wskaźników generowania leadów. MA ułatwia pozyskiwanie danych kontaktowych od anonimowych użytkowników, umożliwiając tworzenie dynamicznych formularzy kontaktowych na stronie, jak i wysyłkę e-mailingów do tego typu kontaktów, wykorzystując dane zawarte w ciasteczkach. Możesz też pozyskiwać leady z formularzy na Facebooku, na podstawie konwersacji na czacie na Twojej stronie, stworzyć dedykowany landing page dla swoich kampanii. Świetnie spisze się także darmowy materiał do pobrania, dostępny po podaniu e-maila.
POLECAMY
Wyzwanie 2. Utrzymanie rentowności firmy
Odpowiedź MA: Zwiększenie efektywności pracy działu sprzedaży. Dzięki MA przekazujesz handlowcom ściśle wyselekcjonowane kontakty, dla których prawdopodobieństwo konwersji jest wysokie; narzędzia MA pozw...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!