Do wspomnianych powyżej rozwiązań należą wykorzystanie danych, kreacje data-driven oraz autooptymalizacja. Stanowią one potężną kombinację wznoszącą całą kampanię na wyższy poziom i otwierającą wiele ciekawych możliwości. Przyjrzyjmy się im.
POLECAMY
Połącz dane
Rozwój technologii i coraz większa ilość dostępnych danych w dużej mierze odpowiadają za rosnącą złożoność całej branży marketingowej, ale są też rozwiązaniem wielu wyzwań. Jedne dane są natychmiastowo dostępne i łatwe w aktywacji, pozostałe wymagają więcej pracy, aby stały się użyteczne, jednak odpowiednio zorganizowane stanowią największą wartość w arsenale internetowego marketera.
Jednym z pierwszych Twoich kroków powinna być integracja platform oraz automatyzacja przepływu danych między nimi. Kolejnym etapem jest łączenie danych. Możliwości jest dużo, ale zawsze zacznij od tych naprawdę potrzebnych. Łączenie informacji w każdym możliwym narzędziu mija się z celem. W kampanii innogy go! za pomocą jednego rozwiązania zebraliśmy dane:
- o użytkownikach aplikacji oraz ich aktywnościach (w tym konwersjach),
- o autach – ich pozycji i liczbie;
- o pogodzie – najświeższe informacje o pogodzie w danym rejonie.
Kampania miała na celu wprowadzeni...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!