Jak wykorzystać Facebook Stories? 5 kreatywnych pomysłów dla marki, produktu i personal brandingu

Media społecznościowe

Pracownicy działów marketingu nie od wczoraj doskonale zdają sobie sprawę z tego, że jako konsumenci jesteśmy bardzo łakomi na wszelkiego rodzaju okazje, także te, które są ograniczone czasowo. Niezwykle chętnie sięgamy po produkty oznaczone hasłami: kolekcja limitowana, produkty dostępne do wyczerpania zapasów.

Ograniczony czas lub dostępność produktów sprawiają, że konsumenci chętniej dokonują zakupów.

POLECAMY

Facebook od niedawna również ma możliwość proponowania użytkownikom takich właśnie „kolekcji limitowanych”. Facebook Stories (bo to o tej nowości mowa) może być śmiało porównane do produktów z ograniczonym dostępem.

24 godziny i ani minuty więcej – dokładnie tyle czasu mają użytkownicy, aby obejrzeć historie swoich znajomych. Po tym czasie materiały bezpowrotnie znikają i to bez względu na to, czy zostały obejrzane, czy też nie.

Historie na Facebooku już nie tylko pisane

Facebook Stories to stosunkowo świeża, bo dostępna od 28 marca funkcjonalność, która pojawiła się na portalu Marka Zuckerberga. Wraz z jej startem rozpętało się również mnóstwo burzliwych dyskusji w internecie. Dlaczego? Powodem jest łudzące podobieństwo do konkurencyjnej aplikacji – Snapchata.

Jedyne drobne różnice można dostrzec z technicznego punktu widzenia. Facebook Stories ma więcej filtrów nakładanych na wideo, jednak w kwestii edycji tekstu wygrywa Snapchat. Pozostałe elementy – ramki, maski czy...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy