Influencer marketing – rosnąca siła rekomendacji
Obecnie konsumenci coraz częściej podejmują decyzje zakupowe na podstawie rekomendacji influencerów, którym ufają. Badania pokazują, że 61% konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji influencera, a 74% uważa, że treści przekazywane przez twórców są godne zaufania. To stwarza ogromne możliwości dla firm, które chcą promować swoje produkty w sposób autentyczny i naturalny.
Problemy z autentycznością reklam
Jednym z głównych wyzwań w influencer marketingu jest tworzenie autentycznych kampanii. Przykładem może być współpraca z influencerem promującym kosmetyki, mimo że jego treści są znane z promowania naturalnego wyglądu i braku makijażu. Tego typu współprace są odbierane jako nieszczere, co może osłabić zaufanie odbiorców do marki....
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!