Zacznijmy od podstaw. Jesteś marketerem, chcesz dotrzeć z komunikatem do grupy docelowej. Twoim celem biznesowym jest sprzedaż produktu. Zapewniłeś dystrybucję i wsparcie sprzedaży. Czas na komunikację. Zdefiniowana przez ciebie grupa docelowa to profil najbardziej zbliżony do obecnych klientów lub pożądanych klientów. Od czego zaczynasz? W zasobniku narzędzi marketingowych masz sporo możliwości, jednym z tańszych kanałów jest digital.
POLECAMY
Marketera podróż przez dżunglę możliwości
Najczęściej zaczynasz od postawienia strony www. Orientujesz się, że traffic organiczny jest słaby, bo klienci jak na złość nie czują potrzeby spontanicznego wchodzenia na Twoją stronę. Wprawdzie sprzedaż idzie dobrze, ale trzeba się trochę postarać, a pójdzie jeszcze lepiej. Inwestujesz w kampanie, influencerów, content marketing, trochę video, aplikację mobilną, augmented reality, akcję w social media, interaktywną grę… Stop. Chciałeś zwiększyć sprzedaż. Gdzieś tam przypominasz sobie, że awareness był słaby, a na etapie consideration przegrywasz z konkurencją. Ale w ferworze walki i spektakularnych działań w internecie trochę Cię poniosło robienie fajnych akcji i narzędzi. Czy na pewno wydajesz mądrze swój budżet na komunikację? Poeksperymentowałeś i wiesz już, co nie działa. Gorzej, że nadal nie wiesz, co działa dobrze.
Analizujesz wyzwania związane z ...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!