Historia omnichannel największego sklepu piłkarskiego w Polsce

Case study

Omnichannel to jedno z najbardziej popularnych haseł podczas tworzenia strategii sprzedażowej wielu marek. Spędza sen z powiek nie tylko specjalistom PR & Marketing, ale również zarządowi firmy, dyrektorowi handlowemu, e-commerce menedżerom i wszystkim osobom odpowiedzialnym za rozwój sprzedaży. Mimo iż każdy teoretycznie wie, czym jest wielokanałowe podejście do klienta, niewiele polskich marek w pełni wdraża popularną i ważną dla rozwoju marki strategię. Artykuł pokazuje historię marki, która przez swoje działania śmiało może omnichannel pisać przez duże „O”.

Od pewnego czasu w komunikacji marek wiele mówi się o wielokanałowym podejściu. Omnichannel powoli staje się standardem, wobec którego marki nie mogą przejść obojętnie. Spójność doświadczeń zakupowych znaczy bowiem dzisiaj tyle, co być albo nie być w sektorze handlu. Jest to zapewne spowodowane dwoma czynnikami:

POLECAMY

  • rewolucją technologiczną, która sprawiła, że zakupy w sieci są sprawne, bezpieczne i komfortowe, 
  • zdobyciem silnej pozycji przez Milenialsów, jako najważniejszej obecnie grupy nabywczej. 

Badania pokazują, że pokolenie Y to grupa, która chętnie kupuje w sieci, doskonale radzi sobie z oddzieleniem wartościowego od reklamowego contentu oraz darzy zaufaniem te marki, które potrafią zrozumieć siłę spersonalizowanej komunikacji. Jedną z firm, która wie, jak wielki potencjał niesie za sobą strategia omnichanne...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy