Od pewnego czasu w komunikacji marek wiele mówi się o wielokanałowym podejściu. Omnichannel powoli staje się standardem, wobec którego marki nie mogą przejść obojętnie. Spójność doświadczeń zakupowych znaczy bowiem dzisiaj tyle, co być albo nie być w sektorze handlu. Jest to zapewne spowodowane dwoma czynnikami:
POLECAMY
- rewolucją technologiczną, która sprawiła, że zakupy w sieci są sprawne, bezpieczne i komfortowe,
- zdobyciem silnej pozycji przez Milenialsów, jako najważniejszej obecnie grupy nabywczej.
Badania pokazują, że pokolenie Y to grupa, która chętnie kupuje w sieci, doskonale radzi sobie z oddzieleniem wartościowego od reklamowego contentu oraz darzy zaufaniem te marki, które potrafią zrozumieć siłę spersonalizowanej komunikacji. Jedną z firm, która wie, jak wielki potencjał niesie za sobą strategia omnichann...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!