Czym jest growth hacking?
W dużym skrócie jest to technika, która polega na ściągnięciu nowych użytkowników na stronę internetową danej firmy czy usługi, bez użycia tradycyjnych form reklamowych. Ważne jest też utrzymanie zainteresowania użytkowników daną usługą, tak by po krótkim czasie z niej nie zrezygnowali, a wręcz odwrotnie – byli na tyle zadowoleni, że sami staną się nośnikiem reklamy. Celem growth hackera jest doprowadzenie do tego, aby coraz więcej użytkowników polecało innym konkretne narzędzie i w ten sposób generowało ruch.
POLECAMY
Problem obecnego marketingu i jego roli w funkcjonowaniu firmy
Marketerzy nie mają łatwo, często uważani są za manipulatorów, którzy wykorzystując chwyty marketingowe albo sztuczki, nakłaniają odbiorców, aby ci kupili produkt. Wewnątrz organizacji ich dział postrzegany jest jako ten, który generuje największe koszty, albo jego rola sprowadzona jest do zamieszczania postów na Facebooku, wydruku wizytówek i raz do roku stworzenia kalendarza firmowego. Tymczasem Peter Drucker, ojciec zarządzania, m...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!