Poznaj niezawodne triki
Growth hacki to metody, zwane często trikami, które w nieszablonowy sposób pozwalają na osiągnięcie konkretnego celu – np. zwiększenie ruchu czy konwersji. Zwykle nie wymagają dużych nakładów finansowych, rozbudowanych kampanii promocyjnych, a ich sukces tkwi w sprytnym i niestandardowym podejściu. Metody te bardzo często są tak oczywistym działaniem, że wielu o nich zapomina i skupia się na zaawansowanych testach A/B lub skomplikowanych narzędziach.
POLECAMY
Jak się zapewne domyślasz, działanie polegające na wykorzystaniu tych sprytnych trików, określamy mianem growth hackingu. Mówi się o nim, że jest techniką osiągania wyznaczonego celu rozwiązując proste problemy i wykorzystując po prostu wiedzę o produkcie i potrzebach klientów. Upraszczając, w e-commerce wykorzystasz do tego analizę serwisu i zachowań klientów, przy wsparciu Twojej wiedzy marketingowej.
7 growth hacków, które zwiększą ruch i sprzedaż w kanale online:
1. Zaprzyjaźnij się z Google Analytics i poznaj utm-y
Jeśli analizujesz źródła ruchu i transakcji w Twoim sklepie internetowym to bardzo dobrze. Jednak nie zapominaj, że to podstawowe informacje jakie możesz wyciągnąć z narzędzia do analizy danych od Google.
Poznaj więcej jego możliwości i analizuj także takie dane, jak:
- urządzenia i przeglądarki z jakich korzystają odwiedzający stronę sklepu,
- które strony mają największy współczynnik odrzuceń,
- ile dni mija od pierwszej interakcji użytkownika ze stroną do konwersji,
- najważniejsze ścieżki konwe...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!