Precyzja dotarcia do określonej społeczności pokrywającej się z grupą docelową marki to podstawa udanej integracji w obszarze gamingu. Społeczności, jak można się domyśleć, mamy wiele, a żeby utrudnić zadanie, dodam jeszcze fanów gamingu i esportu, którzy interesują się tą dziedziną, lecz sami w gry z różnych przyczyn nie grają, a jest to też warta uwagi i zaopiekowania się spora grupa osób, niekiedy mocno opiniotwórcza.
POLECAMY
Gaming a esport
Zanim przejdziemy do formatów, które mogą występować w gamingu i w esporcie, krótka powtórka z wiedzy o tej dziedzinie. Czym różni się gaming od esportu? Najprościej rzecz ujmując, gaming to czynność grania w gry wideo. Odnosi się do każdej platformy oraz dowolnego stopnia zaawansowania gracza. To ogromny ekosystem, który tworzą wydawcy gier, gracze, influencerzy, youtuberzy, streamerzy oraz… esport. Esport jest częścią gamingu, którą wyróżnia profesjonalizacja i kompetytywność. Tworzą go drużyny i organizacje esportowe, zawodnicy, występują w nim ligi i turnieje.
Jak skutecznie stworzyć kampanię skierowaną do graczy?
Zarówno w gamingu, jak i w esporcie, mamy różne możliwości, które bezpośrednio korespondują z potrzebami wybranych społeczności i są przestrzenią dla marek, by integrować się z tym środowiskiem. Co robią gracze? Gracze grają w gry!...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!