E-mailing bez pudła – kreacje, które generują wysoki CTR i CR

Temat numeru

Skuteczne tworzenie kampanii e-mailingowych wymaga uwzględnienia kilku ważnych czynników, takich jak: wybór odpowiedniej platformy, precyzyjne targetowanie odbiorców oraz przede wszystkim stworzenie kreacji, która przyciągnie uwagę i zachęci do kliknięcia w link. Oto sprawdzone sposoby na tworzenie wzorcowych kreacji e-mailingów.

Dlaczego warto inwestować w e-mail marketing?

E-mail marketing jest jednym z najbardziej skutecznych i opłacalnych sposobów na promowanie swojej firmy i zdobywanie nowych klientów. 
Kanał ten cechuje wysoki zwrot z inwestycji. Według raportu firmy Litmus każdy dolar wydany na e-mail marketing przynosi średnio 42 dolary zysku. Dzięki e-mailom możemy również utrzymywać stały kontakt z klientami i budować z nimi długotrwałe relacje. Regularne wysyłanie wartościowych treści pozwala na utrzymywanie zainteresowania klientów i zwiększanie lojalności.
Odpowiednie segmentowanie naszych odbiorców pozwala na precyzyjne ich targetowanie na podstawie danych demograficznych, zachowań online i preferencji zakupowych. Dzięki temu można dostarczyć klientom treści, które są dla nich najbardziej interesujące i skutecznie przekonać ich do dokonania zakupu.
E-maile można również łatwo personalizować, np. przez dodanie imienia odbiorcy w nagłówku lub dostarczenie mu indywidualnej oferty. Wysoka personalizacja pozwala na budowanie więzi z klientami i zwiększenie skuteczności kampanii.
Według badania przeprowadzonego przez McKinsey & Company e-maile marketingowe są 40 razy skuteczniejsze w pozyskiwaniu klientów niż Facebook i Twitter.
E-mail marketing pozwala nam (póki co) szybko zmierzyć skuteczność naszej kampanii, np. poprzez śledzenie wskaźników otwarć, klikalności i konwersji. Idąc za ogólnym trendem poszanowania prywatności użytkownika, producenci oprogramowania prześcigają się w utrudnianiu mierzenia marketerom ich działań. Aplikacja Mail systemu macOS 12 Monterey po...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy