Co powoduje, że marketerzy zaczęli się mocno interesować możliwością współpracy z internetowymi twórcami? Powodów jest kilka. Blogerzy i vlogerzy mają wiernych sympatyków, umieją konstruować przekazy tak, żeby trafiły do swojej publiczności, budzą zaufanie wśród swoich odbiorców, mają unikalny kontent, często mają niebagatelne know-how w dziedzinie, w której się specjalizują, i w wielu przypadkach docierają do całkiem sporej publiczności. To wszystko powoduje, że marki decydują się na projekty z digitalowymi twórcami.
POLECAMY
W Polsce dominuje Facebook z 14 mln użytkowników i YouTube z podobną widownią, za nimi Instagram z 3 mln, oraz Snapchat i Twitter z 1,5 mln użytkowników.
Kilka lat temu już działało wielu poczytnych blogerów i internetowych celebrytów. Dlaczego nagle współpraca z twórcami internetowymi stała się hot?
Powodami są...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!