DIGITAL CUSTOMER JOURNEY DLA MARKI BRIDGESTONE

Case study

Jak zaplanować i zakupić media efektywnie, a nie efektownie? To z pewnością duża różnica, jeżeli mowa o działaniach performance’owych w stosunku do działań wizerunkowych. Media efektywne w pojęciu performance marketingu to takie, które za odpowiednio niską cenę jednostkową pozwolą zrealizować cele zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe – dotrą do odpowiedniej grupy docelowej, poinformują o obecności produktu bądź usługi, zachęcą do wykonania ustalonej w serwisie akcji. Media efektywne to również takie, które zwrócą się reklamodawcy w zakładanym czasie. W ten sposób, uwzględniając modelowanie Digital Customer Journey, zostały zaplanowane i zrealizowane media w kampanii dla firmy Bridgestone w kategorii „motoryzacja”.

Cel kampanii

Wypromowanie zimowej akcji „Pasja Bridgestone”, w której za zakup opon można było zdobyć nagrodę.

POLECAMY

Grupa docelowa

Osoby zainteresowane zakupem opon zimowych marki Bridgestone lub opon firm konkurencyjnych (istotny TG 70% = mężczyźni w wieku 25–55 lat, ale również kobiety – 30%).

Czas trwania

1.10.2015–15.11.2015.

Zasięg kampanii

Pols...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy