I tak ci, którzy TikToka bagatelizowali jako platformę mediową, stali się jej użytkownikami. Tak ci, którzy lekceważyli TikToka jako kanał sprzedaży, teraz generują na niej coraz większe przychody. Tak ci, którzy sukcesu działań B2B upatrywali wyłącznie w LinkedInie, a na TikToka patrzyli z pogardą, coraz częściej odnajdują na nim złoty środek nawiązania relacji z docelowym kontrahentem. TikToka bagatelizować nie można. Konkrety?
Pytaniem więc nie jest to, czy TikTok sprzedaje, ale: „Dlaczego TikTok sprzedaje tak dobrze?”.
Odpowiedź na to pytanie leży w źródle sukcesu TikToka jako platformy mediowej.
POLECAMY

Dlaczego TikTok sprzedaje?
Sukces TikToka nie pozostawia żadnych wątpliwości. Od 2018 r. z TikToka w Polsce zaczęło korzystać ponad 12 mln użytkowników. TikTok zawdzięcza swoją popularność i dynamiczny rozwój dwóm kluczowym czynnikom:
- Zrozumieniu określanego przeze mnie „nowego typu odbiorcy”;
- Niepowodzeniu Mety w adaptacji do „nowego typu odbiorcy”.

W dobie nierealności przez tak długi czas oferowanej czy to przez Instagrama, czy LinkedIna (nierealności lifestyle’owej i zawodowej), nowy odbiorca oczekuje autentyczności i ludzkiego charakteru, buntując się wobec tego, co oferuje chociażby Meta. Świadomie inwestuje swój czas, najcenniejszą walutę, w treści angażujące, rozrywkowe lub takie, z którymi może się utożsamić. Jaki więc ma sens scrollowanie Mety przepełnionej nijakimi reklamami, sztucz...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!