Nowe oczekiwania internautów
Zmieniły się warunki, na jakich internauci chcą się komunikować z marką i jej produktami. Obrazują to rozpowszechniająca się praktyka blokowania ekspansywnych, odbieranych często jako agresywne, reklam za pomocą przeglądarkowych wtyczek oraz spadająca efektywność reklam typy display z uwagi na zjawisko „ślepoty banerowej” (banner blindness). Ta nowa tektonika zachowań internautów zmusza reklamodawców do poszukiwania nowych dróg dotarcia do swoich klientów – takich, które nie tylko nie będą utrudniały internaucie bieżącej lektury artykułu, ale dodatkowo będą wartościowym rozwinięciem tej tematyki. Dróg niosących internautom wartościowe informacje, które wspierają każdego z nas w podejmowaniu codziennych decyzji zakupowych.
POLECAMY
Content marketing realizujący różnorodne cele
Content marketing może skutecznie wspierać reklamodawcę w realizacji bardzo różnych celów biznesowych. Warto wymienić i krótko opisać tutaj kilka celów najczęściej wskazywanych przez marketerów jako priorytetowe:
- cele brandingowe – poprzez...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!