Budowa marki osobistej na LinkedIn w 2024 r. – dobre praktyki tworzenia postów

LinkedIn

Czy wiesz, że bez względu na branżę, którą reprezentujesz, możesz z powodzeniem zbudować silną markę osobistą na LinkedIn? Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym ekspertem, czy dopiero rozpoczynasz swoją karierę, LinkedIn jest dla Ciebie. Na początku musisz zadbać przede wszystkim o kluczowe elementy w swoim profilu, które są dowodem na Twój profesjonalizm. Uzupełnij w nim wszystkie sekcje i pokaż, że jesteś ekspertem, a następnie twórz treści, które dotrą do szerokiego grona Twoich odbiorców.

Kluczowe elementy profilu a budowanie marki osobistej na LinkedIn

Jeśli chcesz zbudować silną markę osobistą na LinkedIn, zadbaj o swój profil i dodaj w nim najważniejsze informacje. Poświęć uwagę na uzupełnienie sekcji „Doświadczenie” i opisz w niej swoje poprzednie stanowiska, obowiązki i osiągnięcia. Nie zapomnij także o dodaniu zdobytych certyfikatów oraz podkreśleniu umiejętności, które potwierdzają Twoje kwalifikacje. Ważnym elementem są „Rekomendacje”. To miejsce, w którym Twoje kontakty biznesowe opisują przebieg współpracy z Tobą. Rekomendacje potwierdzają zdobyte kompetencje i predyspozycje. To również poświadczenie, że nie tylko masz określone umiejętności, ale także wykorzystujesz je z powodzeniem w praktyce. Optymalnie, jeśli będziesz mieć na profilu udzielone trzy rekomendacje. Możesz o nie poprosić współpracowników, przełożonych lub partnerów biznesowych. Pamiętaj, że rekomendacje możesz uzyskać tylko od osób, które znajdują się w gronie Twoich znajomych na...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy