Jak stworzyć skuteczny przekaz wideo – co działa, a co warto pominąć?
Michał Taranta
Director od Operations w Kinesso Polska. Odpowiada za rozwój produktów oraz automatyzację procesów biznesowych. Obserwator zmian i trendów zachodzących w obszarze mediów cyfrowych. Ekspert w obszarze komunikacji zintegrowanej z blisko 20-letnim doświadczeniem, które budował, pracując w agencjach mediowych i mediach. Współpracował z największymi reklamodawcami w Polsce, reprezentującymi różne kategorie, m.in.: FMCG, Motoryzacja, OTC, Retail, realizując projekty strategiczne i wdrażając strategie wspierające ich digitalową transformację.
POLECAMY
Wraz ze zmianami w sposobie konsumpcji treści wideo przez społeczeństwo w Polsce reklamodawcy stają przed wyzwaniem – czy i jak bardzo powinno zmienić się ich podejście do komunikacji w tym kanale. Elementy, które według mnie powinny niezmiennie być zabezpieczone, to:
- dopasowanie komunikatu do potrzeb odbiorców;
- konstrukcja przekazu uwzględniająca możliwość pominięcia reklamy;
- dopasowanie do rozdzielczości ekranu, który odpowiada za znaczący udział w wyświetleniach – znalezienie kompromisu między bardzo dużym udziałem mobile oraz rosnącym udziałem Connected TV.
Jednocześnie myślę, że możemy już mniej zasobów angażować w zachowa...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!