W2025 roku algorytm LinkedIn już nie tyle ewoluuje, co przechodzi rewolucję. I nic dziwnego – wszędobylskość generatywnej AI oraz dramatyczna zmiana dynamiki platformy – od sposobu tworzenia treści po wzorce angażowania się – mocno zmieniają zasady gry. Dotychczasowe strategie nie w takim stopniu jak wcześniej. A co będzie działać?
Dział: LinkedIn
Czy wiesz, że bez względu na branżę, którą reprezentujesz, możesz z powodzeniem zbudować silną markę osobistą na LinkedIn? Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym ekspertem, czy dopiero rozpoczynasz swoją karierę, LinkedIn jest dla Ciebie. Na początku musisz zadbać przede wszystkim o kluczowe elementy w swoim profilu, które są dowodem na Twój profesjonalizm. Uzupełnij w nim wszystkie sekcje i pokaż, że jesteś ekspertem, a następnie twórz treści, które dotrą do szerokiego grona Twoich odbiorców.
Obecnie bycie dobrym liderem swojej organizacji nie ogranicza się już tylko do przestrzeni offline. Dynamiczny rozwój serwisów społecznościowych otworzył przed nimi nowy wymiar, w którym mogą wspomagać realizację celów biznesowych, rekrutacyjnych czy wizerunkowych firmy z poziomu własnej marki osobistej.