Dzięki algorytmom jesteśmy w stanie przetwarzać niewyobrażalne ilości danych, co z kolei umożliwia identyfikację influencerów, sieci użytkowników i najaktualniejszych trendów. Nie bez powodu CIPR w UK usiłuje scharakteryzować wpływ sztucznej inteligencji na działania PR. Z tej okazji opublikował w czerwcu 2018 r. wstępną listę 95 narzędzi, która dziś urosła do 135 (sic!).
POLECAMY
Pełna lista dostępna jest na blogu Stephena Waddingtona: //wadds.co.uk/.
Nie bez powodu również moduł analityczny Prowly daje coraz więcej możliwości w zakresie zbierania, analizowania i raportowania kluczowych danych dotyczących aktywności PR, a samo Prowly zostało wymienione na liście Waddingtona. Co na temat automatyzacji PR-u sądzą sami PR-owcy? Zaprosiłam do dyskusji kilku zaprzyjaźnionych ekspertów prężnie działających na Zachodzie.
Automatyzcja w social mediach
Według Michelle Garret z Garret Public Relations automatyzację działań PR najszerzej wykorzystuje się w obszarze social mediów:
– Korzystanie z narzędzi, takich jak Buffer czy Hootsuite, do automatycznego umieszczania postów pozwala zaoszczędzić masę czasu – mówi Michelle i podkreśla jednocześnie, że nie możemy zapominać o...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!