Z pewnością obliczanie wpływu komunikacji offline na działania online wymaga dobrego zaplecza analityków i ich doświadczenia w obsłudze narzędzi. Nie jest to jednak rzecz niemożliwa, szczególnie jeśli będziesz pamiętać o kilku ważnych kwestiach.
POLECAMY
Łączenie lokalizacji z działaniami online
Jedną z ciekawszych kwestii, na których skupia się digital marketing, jest badanie wpływu lokalizacji użytkownika na jego działania w sieci. Najbardziej wyraźnym przejawem takich działań jest używanie beaconów do wyświetlania komunikatów reklamowych i monitorowania jego przebywania w bliskiej odległości do sklepu. Rozwiązanie to było wykorzystywane np. w galeriach handlowych, gdzie w zalewie sklepów marka, która wykorzystywała beacony, mogła zachęcić do skorzystania z oferty. Barierą dla takiej technologii jest jednak konieczność namówienia klienta do wcześniejszego skorzystania z aplikacji – urządzenia mogą komunikować się bezprze...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!