Dla sprzedawców obecność na Allegro oznacza nie tylko większą widoczność, ale również konieczność konkurowania o uwagę klientów. Jednym z kluczowych narzędzi wspierających sprzedaż jest Allegro Ads – system reklamowy, który pozwala skutecznie zwiększyć zasięg ofert. W tym artykule omówimy, jak działa Allegro Ads, jakie są najlepsze praktyki korzystania z niego oraz jakie wyzwania czekają na sprzedawców.
POLECAMY
Co oferuje Allegro Ads?
Jeśli masz doświadczenie z systemem reklamowym Google Ads, to szybko zrozumiesz zasadę działania Allegro Ads. Oba systemy funkcjonują w podobny sposób. Podstawowa forma promocji pozwala wyświetlić Twoją reklamę w odpowiedzi na wyszukiwane przez użytkownika frazy. System oferuje również reklamy graficzne oraz umożliwia emisję reklam produktów w Google!
Na początku warto jednak wspomnieć, że Allegro oferuje dwa główne typy promocji ofert:
- Sponsorowane – to reklamy tworzone w panelu Allegro Ads. Dwie pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania są przeznaczone na reklamy, ale sponsorowane oferty mogą pojawiać się również pomiędzy innymi wynikami wyszukiwania i na stronach produktów.
- Promowane – to wyróżnienie oferty, która pojawia się wyżej w wynikach wyszukiwania, ale...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!