Dlaczego e-mail marketing jest tak skuteczny?
Dość łatwo to wytłumaczyć. Kierując przekaz marketingowy do osób, które zgodziły się na wysyłkę newslettera, otrzymujemy jeden z najlepszych targetów dostępnych w internecie: bazę osób, które nie tylko były na naszej stronie, ale także wyraziły chęć otrzymywania wiadomości drogą elektroniczną wprost na swoje skrzynki e-mail.
POLECAMY
Co więcej, osoby, które wchodzą na stronę po kliknięciu w link zawarty w treści newslettera, nie są na niej z przypadkową wizytą. Musiały one otworzyć wiadomość, a następnie kliknąć w link. Wizyta takiego użytkownika świadczy o prawdopodobnie wysokim zaangażowaniu (np. zainteresowaniu ofertą).
Oczywiście duża część e-mail marketingu to SPAM. Skrzynki e-mailowe są zasypywane niechcianymi promocyjnymi mailingami, które nie mają wiele wspólnego ze skuteczną kampanią. Wśród tych niechcianych informacji Twój precyzyjnie stargetowany e-mail może zginąć i pozostać niezauważonym. To dlatego tak ważny jest wybór odpowiedniego terminu wysyłki.
Jeśli zależy Ci na tym, żeby kampania mailingowa przynosiła pożądane efekty, musisz dokładnie śledzić zachowanie jej odbiorców na swojej...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!