Główną zaletą niszowego rynku jest brak konkurentów albo ich bardzo mała liczba. Dzięki temu nawiązanie relacji z klientem jest łatwiejsze. Z kolei jego wadę stanowi wielkość. Mały rynek zbytu powoduje, że trudniej trafić do potencjalnego klienta, który nierzadko jeszcze nie wie o Twojej usłudze lub produkcie. Poniżej przedstawiam sposoby na poradzenie sobie z tą sytuacją.
POLECAMY
1. Mikromomenty
Status słów kluczowych o małej liczbie wyszukiwań potrafi przyblokować kampanię, a tym samym uniemożliwić Ci dotarcie do potencjalnych klientów.
Warto jednak wykorzystać kampanię w sieci wyszukiwania, aby dotrzeć do grupy docelowej. Pomoże Ci w tym skupienie się na słowach kluczowych związanych z tzw. mikromomentami, które wyrażają konkretną intencję użytkownika. Przykładowo: sprzedajesz aplikację desktopową, która mierzy czas spędzony na poszczególnych czynnościach w sieci (praca, sprawdzenie poczty, relaks na Facebooku, oglądanie filmików itp.) i przedstawia raport dotyczący jego wykorzystania, aby użytkownik wiedział, co jest jego największym pożeraczem czasu. Dodatkowo aplikacja może blokować serwisy, które odciągają go od bieżącej pracy, tym samym zwiększając jej efektywność. Wielu użytkownik...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!