POLECAMY
Chcesz dowiedzieć się więcej? Weź udział w Konkresie Online Marketing!
Budowanie świadomości
Pierwszy etap dobrej kampanii nazywa się budowaniem świadomości. Facebook nawet w Menedżerze reklam pozwala Ci wybrać taki cel dla Twojej kampanii. Ale nie mówi Ci, co powinno znaleźć się w reklamie, która ten cel ma realizować.
Tymczasem odpowiedź jest prosta: klient ma się oswoić z faktem, że istniejesz. Nie próbuj sprzedawać! Za słabo się znacie, na to jeszcze przyjdzie czas. Pokaż siebie, swoje logo, swój produkt. Dlaczego tylko tyle? Bo Twoja marka nie zasłużyła jeszcze – w opinii klienta – na więcej uwagi.
Wskazówka
Neon z nazwą firmy, co prawda, nic nie sprzedaje, ale buduje tzw. wspomaganą świadomość marki. Klient zapytany: „Czy znasz markę X?” odpowie twierdząco. A to pierwszy krok do sprzedaży.
Jeśli zastanawiało Cię kiedyś, dlaczego firmy płacą za wielkie szyldy czy neony na szczytach budynków, masz swoją odpowiedź.