Precyzja doboru grupy docelowej
Technologia i działania zbliżające się do sztucznej inteligencji i ona sama pozwalają na bardzo precyzyjne działania. Dlaczego? Być może wielu z nas wciąż jeszcze nie ma świadomości, ile informacji o sobie zostawiamy w sieci. Dla zobrazowania przedstawiam grafikę pokazującą, co dzieje się podczas jednej minuty w internecie.
POLECAMY

Świadomie czy nie, każdy użytkownik zostawia w internetowej przestrzeni wiele informacji o sobie. Dzięki temu natomiast nie jest zasypywany niechcianymi informacjami, bo korzystając z takich narzędzi jak przykładowo Data Driven Mailing, możemy dotrzeć do odbiorców zainteresowanych konkretną tematyką bądź mających intencje zakupowe, na które odpowiada dana oferta.
Czasy „widzimisię” marketerów odeszły już w niepamięć. Bo czy wiecie, że 37% gier komputerowych kupowanych jest przez kobiety1? Stereotypowo grupą docelową byliby mężczyźni w wieku 15+, zainteresowani: nowinkami technologicznymi, grami, wypowiadający się na forach internetowych. A okazuje się, że ponad 1/3 klientów to kobiety. Kupują je jako prezent dla swojego męża, dziecka czy narzeczonego. Czy warto tracić ten potencjał? Ni...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!