1. Zmiana koloru przycisku CTA!
Być może przeczytałeś kiedyś, że biały kolor oznacza bezpieczeństwo, niebieski sugeruje spokój, czerwony zachęca do podjęcia działania, a pomarańczowy kolor sugeruje szczęście. Albo widziałeś chwytliwy nagłówek, który mówi, że „dzięki zmianie koloru CTA poprawiliśmy konwersję o 167%”.
POLECAMY
W 99 na 100 przypadków te informacje okażą się bezużyteczne, a Ty niepotrzebnie stracisz czas, czytając o interpretacji kolorów czy o prostych trikach, które wyśrubowały współczynnik konwersji. Nie trać czasu na powielanie tego na Twojej stronie. Taka zmiana najprawdopodobniej nie przyniesie pożądanego rezultatu. Zmiana koloru przycisku na czerwony nie będzie czynnikiem, który pozwoli osiągnąć Ci przewagę na tle konkurencji i generować więcej leadów niż konkurent z brązowym przyciskiem CTA.
2. Mniej pól w formularzu!
Jest to jeden z pierwszych pomysłów, który wpadnie Ci do głowy, gdy zastanawiasz się, co zrobić, aby podnieść konwersję. W sieci znajdziesz setki artykułów i wpisów w mediach społecznościowych, które mówią o wzroście konwersji spowodowanym ograniczeniem liczby pól w formularzu. Zazwyczaj ta zmiana spowoduje wzrost liczby wypełnionych formularzy. Tylko czy to na pewno przełoży się na Twój biznes?
Wyobraź sobie następującą sytuację:
Jesteś marketerem w firmie XYZ, a Twoim celem jest generowanie leadó...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!