Oblicze zawodowe
Kampania online, która zrobiła na mnie największe wrażenie, to…
Z perspektywy czasu, myślę, że nadal Ice Bucket Challenge. Kampania zaangażowała zarówno celebrytów, ludzi biznesu, wielkie gwiazdy, jak i zwykłych internautów – wszystko dlatego, że stał za nią szczytny cel.
POLECAMY
Wszyscy oblewali się wodą z lodem na oczach świata, oblałem się i ja. Fajna zabawa plus świadomość, że uczestniczy się w czymś znacznie ważniejszym niż fun. Niesamowite jest to, że prosta idea przełożyła się na taką skalę, zasięg i efekty
Najskuteczniejsze kanały online marketingu to…
Wierzę, że najskuteczniejszym, a już na pewno najprzyjemniejszym kanałem, za pomocą którego będziemy docierać do ludzi, będzie advergaming.
Ulubiony miernik sukcesu online to…
Bez wątpienia – zadowolenie klienta. Zwłaszcza wyrażone wprost, choćby w e-mailu bądź podczas rozmowy. W dużej mierze za sprawą dobrych ocen i opinii naszych klientów zdobyliśmy, jako agencja, najważniejsze tytuły w branży.
Miernikiem sukcesu, który również jest bliski mojemu sercu, są statystyki czasu spędzanego na czytaniu artykułów na naszym agencyjnym blogu: blog.goldensubmarine.com. W najbardziej merytorycznych artykułach, w które włożyliśmy mnóstwo serca, średnia przekracza 4 minuty.
Przedsięwzięcie, z którego jestem szczególnie dumny, to…
Projekt certyfikatu DIMAQ. Z radością obserwuję jego rosnącą rolę w branży. Pod auspicjami IAB Polska udało się stworzyć doceniany w Europie, wiarygodny program, którego certyfikat jest autentycznym potwierdzeniem konkretnej wiedzy i umiejętności w digitalu. Ważnym zarówno dla pracodawców, jak i jego posiadaczy.
Warto zainteresować się tym tematem, gdy pracuje się na poważnie w branży e-marketingowej!
Przyszłość e-marketingu to…
Marketing bez przedrostka „e” – odnoszącego się do sfery digitalowej. Mówiąc o zniknięciu w przyszłości tej małej literki „e”, mam na myśli zjawisko wzrostu znaczenia internetu jako kanału komunikacji. Coraz częściej mamy do czynienia z kampaniami, których osią jest właśnie online. I takie podejście świadomych marketerów częściej rozumiane jest jako marketing.
Oblicze prywatne
Jak zacząłem karierę w e-marketingu/e-commerce?
Kiedy w 1997 r. tworzyłem pierwsze strony WWW, nie miałem pojęcia, że właśnie rozpoczynam pracę w branży e-marketingowej. Jeszcze nie było tej nazwy. Na początku byłem sam, potem w kilkuosobowej grupie.
Teraz zaś na czele 100-osobowej organizacji. Branża ta sama, choć przeszła prawdziwą rewolucję…
Najskuteczniejsza motywacja do pracy to…
Myśl, że jest jeszcze tyle do zrobienia! Mam takie marzenie – stworzyć silną polską markę agencyjną na rynku, który jest zdominowany przez międzynarodowe holdingi reklamowe. Powiedziałem „marzenie”? Nie, to mój cel!
Najlepsze źródło inspiracji w sieci to…
Prowadząc rekrutację, sam często zadaję to pytanie kandydatom. Jeśli za źródła inspiracji uznać informacje, zwłaszcza newsy branżow...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!