Dołącz do czytelników
Brak wyników

10 marketera

Artykuł | 9 listopada 2018 | NR 41
99

Oblicze zawodowe

Kampania online, która zrobiła na mnie największe wrażenie, to… 

Z perspektywy czasu, myślę, że nadal Ice Bucket Challenge. Kampania zaangażowała zarówno celebrytów, ludzi biznesu, wielkie gwiazdy, jak i zwykłych internautów – wszystko dlatego, że stał za nią szczytny cel.

Wszyscy oblewali się wodą z lodem na oczach świata, oblałem się i ja. Fajna zabawa plus świadomość, że uczestniczy się w czymś znacznie ważniejszym niż fun. Niesamowite jest to, że prosta idea przełożyła się na taką skalę, zasięg i efekty

Najskuteczniejsze kanały online marketingu to… 

Wierzę, że najskuteczniejszym, a już na pewno najprzyjemniejszym kanałem, za pomocą którego będziemy docierać do ludzi, będzie advergaming. 

Ulubiony miernik sukcesu online to… 

Bez wątpienia – zadowolenie klienta. Zwłaszcza wyrażone wprost, choćby w e-mailu bądź podczas rozmowy. W dużej mierze za sprawą dobrych ocen i opinii naszych klientów zdobyliśmy, jako agencja, najważniejsze tytuły w branży.

Miernikiem sukcesu, który również jest bliski mojemu sercu, są statystyki czasu spędzanego na czytaniu artykułów na naszym agencyjnym blogu: blog.goldensubmarine.com. W najbardziej merytorycznych artykułach, w które włożyliśmy mnóstwo serca, średnia przekracza 4 minuty. 

Przedsięwzięcie, z którego jestem szczególnie dumny, to… 

Projekt certyfikatu DIMAQ. Z radością obserwuję jego rosnącą rolę w branży. Pod auspicjami IAB Polska udało się stworzyć doceniany w Europie, wiarygodny program, którego certyfikat jest autentycznym potwierdzeniem konkretnej wiedzy i umiejętności w digitalu. Ważnym zarówno dla pracodawców, jak i jego posiadaczy.

Warto zainteresować się tym tematem, gdy pracuje się na poważnie w branży e-marketingowej!

Przyszłość e-marketingu to… 

Marketing bez przedrostka „e” – odnoszącego się do sfery digitalowej. Mówiąc o zniknięciu w przyszłości tej małej literki „e”, mam na myśli zjawisko wzrostu znaczenia internetu jako kanału komunikacji. Coraz częściej mamy do czynienia z kampaniami, których osią jest właśnie online. I takie podejście świadomych marketerów częściej rozumiane  jest jako marketing. 

Oblicze prywatne

Jak zacząłem karierę w e-marketingu/e-commerce? 

Kiedy w 1997 r. tworzyłem pierwsze strony WWW, nie miałem pojęcia, że właśnie rozpoczynam pracę w branży e-marketingowej. Jeszcze nie było tej nazwy. Na początku byłem sam, potem w kilkuosobowej grupie.

Teraz zaś na czele 100-osobowej organizacji. Branża ta sama, choć przeszła prawdziwą rewolucję…

Najskuteczniejsza motywacja do pracy to… 

Myś...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy