Dołącz do czytelników
Brak wyników

10 marketera

Artykuł | 20 października 2018 | NR 38
87

Oblicze zawodowe

W swojej pracy najbardziej lubię…

W swojej pracy najbardziej lubię to, że moje hobby jest jednocześnie moją pracą. To chyba najbardziej komfortowa pozycja zawodowa. Lubię także niezależność, ponieważ jestem klasycznym przykładem zawodowego samotnika i indywidualisty, więc nie za dobrze czuję się, mając nad sobą szefa. Ta niezależność dotyczy także miejsca i czasu pracy – pracuję tam, gdzie mam dostęp do laptopa i internetu, a godziny pracy ustalam sam. Zawsze o czymś takim marzyłem. 

Projekt/kampania, z której jestem szczególnie dumny, to… 

Wysoko oceniam kampanię zrealizowaną z marką Škoda w ramach promocji ich flagowego auta – Superb. Pamiętam, że zgłosiła się do mnie ich agencja z prośbą o przygotowanie relacji z eventu promującego ten model. Ta propozycja nie była dla mnie interesująca, ale zaproponowałem inny format współpracy. Miałem pomysł na stworzenie cyklu reportaży prezentujących polskie firmy produkujące wysokojakościowe ubrania, buty i akcesoria, a samochód Škody miał być bardzo subtelnie ulokowany w materiałach zdjęciowych jako moje narzędzie do przemieszczania się po Polsce. Okazało się, że pomysł ten bardzo spodobał się firmie, która zmieniła pierwotne założenia. Zrealizowaliśmy kampanię na wysokim poziomie merytorycznym i artystycznym, która miała bardzo dobry odbiór ze strony moich czytelników i uzyskała świetne statystyki (kilkaset tysięcy odsłon). Klient również był bardzo zadowolony, bo rok później zrealizowaliśmy cykl o ubraniach wywodzących się z różnych sportów, a w ramach tego projektu promowana była sportowa wersja modelu Superb.

We współpracy z markami irytuje mnie…

We współpracy z markami irytuje mnie niedotrzymywanie terminów płatności. To absolutne podstawy dobrej współpracy, które niestety bardzo często są łamane. W Polsce wręcz rzadkością są terminowe płatności.

Kampania z influencerem/blogerem/vlogerem, która zrobiła na mnie największe wrażenie, to…

Kampania z influencerem/blogerem/vlogerem, która zrobiła na mnie największe wrażenie, to kampania Konrada Kruczkowskiego (blog Halo Ziemia) z roku 2016 zrealizowana z Orange. Był to cykl sześciu długich rozmów o ważnych sprawach społecznych pod hasłem „Halo Człowiek”. Dobór gości, przygotowanie Konrada i bardzo subtelna promocja marki – to zrobiło na mnie duże wrażenie. Cały projekt zamknęło wydanie książki, która stała się bestsellerem.

3 kluczowe trendy w digital marketingu na najbliższe miesiące/lata to...

  1. Zmniejszanie aktywności blogowych kosztem większej aktywności w social mediach (głównie Instagram);
  2. Tworzenie własnych produktów, są to m.in. płatne kursy online, książki, produkty materialne;
  3. Bardziej przemyślany dobór kampanii k...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy