Cel
Planując stworzenie treści, zawsze zakładasz, jaki cel mają one spełniać. Zależnie od treści, którą dysponujesz, oraz wybranych dla niej celów – możesz rozważać różne ścieżki dystrybucji. Inaczej będziesz promować artykuł mający sprowadzić ruch na stronę, a inaczej grafikę, która – masz nadzieję – stanie się memem.
POLECAMY
Dobrze przeprowadzona dystrybucja contentu spełni założone cele, Twoja treść natomiast będzie stanowić wartość dla użytkownika, który może zostać potencjalnym nabywcą, a nie stanie się nachalną reklamą dla szerokiego, źle stargetowanego grona.
Wybrane ścieżki dystrybucji powinny być przede wszystkim dopasowane do treści i mieć potencjał do spełnienia założonego celu.
Odbiorca
Planując i tworząc treści, analizujesz tok myślenia swojego potencjalnego odbiorcy. Jakich informacji szuka? Czego oczekuje od napotykanych treści? Co skłoniłoby go do podzielenia się contentem? Podobne pytania musisz sobie zadać, myśląc o dystrybucji: Gdzie odbiorca najczęściej szuka odpowiedzi na pytania? Jak spędza wolny czas w internecie? Zależnie od udzielonych odpowiedzi, różne kanały powinny zostać uaktywnione.
Ekskluzywność treści
Istotnym aspektem jest również ekskluzywność treści; im bardziej elitarna treść, tym węższa i bardziej kierunkowa będzie jej dystrybucja. Dotyczy to zarówno specjalistyczności tematu (np. artykuły branżowe), czy szczególnych kompete...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!