Artur Maciorowski: Dawid, jesteś jurorem wielu branżowych konkursów, sam też często odbierasz statuetki za wybitne kampanie... Jaki Twoim zdaniem jest przepis na „wzorcową” kampanię reklamową, która podbija serca odbiorców i dowozi wyniki?
Dawid Szczepaniak: Oczywiście, każdy dyrektor kreatywny będzie miał tutaj inne zdanie, ale moim Świętym Graalem są kampanie, które spełniają trzy warunki. Po pierwsze: świetnie realizują strategiczne cele marki – im większej, tym lepiej. Po drugie: mają w sobie tak wiele świeżego i niestandardowego podejścia, że zdobywają uznanie ludzi z branży i nagrody za kreatywność. Po trzecie: są zaangażowane społecznie, środowiskowo, robią coś dobrego dla świata i ludzi oraz mają wpływ na kulturę masową.
POLECAMY
Gdyby przyjrzeć się ostatnim zwycięskim kreacjom w branżowym konkursie IAB MIXX Awards, to coraz trudni...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!