Viewability ważne jak nigdy dotąd
Kwestia widoczności od lat jest solą w oku branży, która wie, że liczba impresji nie musi oznaczać realnego kontaktu odbiorcy z reklamą. Tymczasem widoczność jest kluczowa dla możliwości zapamiętania komunikatu, a co za tym idzie – wzrostu świadomości marki i prowadzonych przez nią działań. W 2017 r. problem zaowocował opracowaniem przez IAB międzynarodowego standardu, który zakłada widoczność 50% materiału przez przynajmniej sekundę w przypadku kampanii display oraz sekundę więcej dla wideo. Dane przedstawione przez Meetrics wskazują, że Polska znajduje się w globalnej średniej widoczności reklam. W trzecim kwartale 2021 r. widocznych było 64% reklam displayowych i 76% reklam wideo.
POLECAMY
Co się dzieje z pozostały...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!