Wśród marketerów często pojawia się obawa, że marka nie pasuje do omawianej grupy odbiorców, nie ma związku z grami. To myślenie bardzo łatwo zmienić – trzeba pamiętać, że każdy gracz jest konsumentem wielu produktów, które towarzyszą mu w rozrywce i codziennym życiu. |
Jak zacząć działać w gaming marketingu?
Po pierwsze, należy najpierw poznać zjawisko i charakterystykę graczy. Gaming to dzisiaj największy segment rozrywki, rosnący szybciej niż muzyka czy kino. Globalną wartość tego rynku szacuje się obecnie na 159 miliardów dolarów. Analitycy z Newzoo, wiodącej firmy badawczej na rynku gamingu, spodziewają się, że w 2023 r. przekroczony zostanie wynik 200 miliardów USD. Gaming staje się bardziej popularny, łatwiej dostępny i nie jest już stygmatyzowany, więc rosną nie tylko wydatki pasjonatów gier, ale i sama populacja graczy.
POLECAMY
Według raportu Game Story, przygotowanego przez IQS, w Polsce jest 17 milionów graczy w przedziale wiekowym 9–55. To naprawdę ogr... |
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!