Co otrzymujesz?
Angażując influencerów, zyskujesz dostęp do wielu kreatywnych form kampanii, którymi rynek nie jest jeszcze przesycony. Możliwości są ograniczone jedynie wyobraźnią twórców, a w tej kwestii można na nich liczyć.
POLECAMY
- Testy – przetestują i pokażą produkt i zaprezentują jego funkcje.
- Rekomendacje – pomogą przekonać sceptycznych.
- Zapowiedzi – wypromują wydarzenie, dokumentując proces przygotowań, wprowadzą w temat.
- Relacje – będą obecni na evencie, pokażą jego kulisy, zapewnią dodatkowy buzz.
- Kreacja – zaproponują niestandardowe formy zastosowania produktu, stworzą kontekst dla marki.
- Call to action – skutecznie wezwą do działania, rozbudzą emocje, skutecznie zrealizują cel.
Nie tylko góra piramidy, czyli gdzie szukać autentyczności?
Obserwując rynek, można zauważyć, że do tej pory, do kampanii angażowane były przede wszystkim topowe gwiazdy internetu – influencerzy generujący największy zasięg. Siłę ich wizerunku można obecnie porówny...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!