The sky is not the limit – visual content marketing – trendy 2018

Temat numeru

Visual content to wszelkiego rodzaju treści wizualne służące komunikacji, czyli przekazywaniu informacji. Aby komunikat był skuteczny, należy dostosować jego formę do odbiorcy. Należy więc wyjść od pytania: Do kogo będziemy mówić w roku 2018? 

Głównymi odbiorcami komunikatu marketingowego w bieżącym roku będą osoby, które urodziły się i dorastały w świecie nowych technologii. Większość swojego czasu spędzają one w cyfrowej rzeczywistości, w której doskonale się odnajdują. Generacja Z to osoby, które do 2018 r. osiągną pełnoletność, a wkraczając w dorosłe życie, będą podejmować własne decyzje, także te związane z wyborem banku dla konta osobistego, dostawcy internetu czy marki produkującej opony zimowe. 

POLECAMY

Każda generacja ma inne zwyczaje zakupowe i warto wiedzieć, że w odróżnieniu od pokolenia Y, „zety” nie kierują się sentymentem, przywiązaniem do marki czy ceną. Dla nich najważniejsze są trend, interakcja, szybkość i parametry. Obecny osiemnastolatek bez chwili wahania zrezygnuje z iPhona, jeżeli tylko okaże się, że konkurencja wypuściła na rynek coś lepszego. Y natomiast będzie wierny firmie Apple właśnie ze względu na sentyment.

Uwagę najmłodszego pokolenia można zdobyć najszybciej poprzez dynamiczne obrazy. W omówieniu trendów w visual content marketingu dokonajmy więc...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy