Głównymi odbiorcami komunikatu marketingowego w bieżącym roku będą osoby, które urodziły się i dorastały w świecie nowych technologii. Większość swojego czasu spędzają one w cyfrowej rzeczywistości, w której doskonale się odnajdują. Generacja Z to osoby, które do 2018 r. osiągną pełnoletność, a wkraczając w dorosłe życie, będą podejmować własne decyzje, także te związane z wyborem banku dla konta osobistego, dostawcy internetu czy marki produkującej opony zimowe.
POLECAMY
Każda generacja ma inne zwyczaje zakupowe i warto wiedzieć, że w odróżnieniu od pokolenia Y, „zety” nie kierują się sentymentem, przywiązaniem do marki czy ceną. Dla nich najważniejsze są trend, interakcja, szybkość i parametry. Obecny osiemnastolatek bez chwili wahania zrezygnuje z iPhona, jeżeli tylko okaże się, że konkurencja wypuściła na rynek coś lepszego. Y natomiast będzie wierny firmie Apple właśnie ze względu na sentyment.
Uwagę najmłodszego pokolenia można zdobyć najszybciej poprzez dynamiczne obrazy. W omówieniu trendów w visual content marketingu dokonajmy więc...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!