Dołącz do czytelników
Brak wyników

Szwajcarski nóż agencji
czyli 3 kroki do poprawy konwersji Twojej strony internetowej

Artykuł | 21 grudnia 2018 | NR 27
95

Pewnie też tak jak ja, finalizując projekt, poszukujesz odpowiedzi na pytanie: Jakich narzędzi użyć, aby strona mojego klienta była jak najbardziej efektywna?

Możliwości jest bardzo wiele, co nie ułatwia zadania. Jak odnaleźć się w gąszczu coraz to nowszych rozwiązań i wybrać te najskuteczniejsze?

Wychodząc naprzeciw temu wyzwaniu, przygotowałem dla Ciebie subiektywne zestawienie 3 najciekawszych narzędzi, które zwiększą efektywność Twojej strony nawet dwukrotnie.

Eksperymentuj! Czyli VWO

Na pewno nieraz eksperymentowałeś z warstwą tekstową i wizualną, starając się zoptymalizować konwersję. VWO pozwoli Ci szybko zweryfikować efekty bez skomplikowanych zmian w kodzie.

Najbardziej praktyczną – z mojego doświadczenia – funkcją jest możliwość wykonywania wizualnych testów A/B przy jednoczesnym zdefiniowaniu celu, po którego osiągnięciu strona zostaje automatycznie wyświetlona wszystkim użytkownikom.

Takie rozwiązanie okazało się dla mnie bardzo pomocne przy testowaniu zróżnicowanych koncepcji komunikacji z klientem.

Wdrożenie jest bardzo proste i polega na zainstalowaniu otrzymanego kodu JavaScript na stronie internetowej. Narzędzie nie wymaga wiedzy z zakresu języków HTML czy JavaScript.

Najważniejsze funkcje: raporty zachowania użytkownika, statystyka odwiedzin, personalizacja treści.

Moje doświadczenie: +92% konwersji po dwóch testach nagłówka strony produktowej dotacje.trustcon.pl 

Kto pyta, nie błądzi – LiveChat

Z LiveChatem zdążyliśmy się już oswoić i rozwiązanie to nie wywołuje już takich emocji, jednak gdyby to ode mnie zależało, wprowadziłbym go na wszystkie strony o charakterze sprzedażowym.

Nie ma bowiem lepszej możliwości podwyższenia konwersji na linii klient – firma niż perspektywa uzyskania szybkiej odpowiedzi na naszą potrzebę bez konieczności przedzierania się przez formularze kontaktowe i obdzwaniania działów handlowych.

Pam...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy