Pewnie też tak jak ja, finalizując projekt, poszukujesz odpowiedzi na pytanie: Jakich narzędzi użyć, aby strona mojego klienta była jak najbardziej efektywna?
Możliwości jest bardzo wiele, co nie ułatwia zadania. Jak odnaleźć się w gąszczu coraz to nowszych rozwiązań i wybrać te najskuteczniejsze?
POLECAMY
Wychodząc naprzeciw temu wyzwaniu, przygotowałem dla Ciebie subiektywne zestawienie 3 najciekawszych narzędzi, które zwiększą efektywność Twojej strony nawet dwukrotnie.
Eksperymentuj! Czyli VWO
Na pewno nieraz eksperymentowałeś z warstwą tekstową i wizualną, starając się zoptymalizować konwersję. VWO pozwoli Ci szybko zweryfikować efekty bez skomplikowanych zmian w kodzie.
Najbardziej praktyczną – z mojego doświadczenia – funkcją jest możliwość wykonywania wizualnych testów A/B przy jednoczesnym zdefiniowaniu celu, po którego osiągnięciu strona zostaje automatycznie wyświetlona wszystkim użytkownikom.
Takie rozwiązanie okazało się dla mnie bardzo pomocne przy testowaniu zróżnicowanych koncepcji komunikacji z klientem.
Wdrożenie jest bardzo proste i polega na zainstalowaniu otrzymanego kodu JavaScript na stronie internetowej. Narzędzie nie wymaga wiedzy z zakresu języków HTML czy JavaScript.
Najważniejsze funkcje: raporty zachowania użytkownika, statystyka odwiedzin, personalizacja treści.
Moje doświadczenie: +92% konwersji po dwóch testach nagłówka strony produktowej dotacje.trustcon.pl
Kto pyta, nie błądzi – LiveChat
Z LiveChatem zdążyliśmy się już oswoić i rozwiązanie to nie wywołuje już takich emocji, jednak gdyby to ode mnie zależało, wprowadziłbym go na wszystkie strony o charakterze sprzedażowym.
Nie ma bowiem lepszej możliwości podwyższenia konwersji na linii klient – firma niż perspektywa uzyskania szybkiej odpowiedzi na naszą potrzebę bez konieczności przedzierania się przez formularze kontaktowe i obdzwaniania działów handlowych.
Pamiętajmy, że najważniejszym czynnikiem w e-commerce jest szybka reakcja na potrzeby klientów.
Najważniejsze funkcje: szybki kontakt z potencjalnym klientem, możliwość inicjowania rozmowy.
Moje doświadczenie: +30% rejestracji w serw...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!