Czy kontakt z reklamą może być jednocześnie przyjemną rozrywką, zwłaszcza na tak małym ekranie jak smartfon? Tak, gdy zamiast statycznej reklamy display zastosujemy reklamę Rich Media. Dzięki elementom interaktywnym Rich Media są świetnym sposobem dla marek na bezpośrednie nawiązanie kontaktu z konsumentami, którzy – zamiast biernie oglądać reklamę lub ignorować ją – zaczynają się angażować, np. przez grę lub zabawę. Taki format pomaga też marketerom opowiadać wciągającą historię wokół produktu lub usługi, a sami konsumenci, zaproszeni do świata marki, są aktywnymi uczestnikami reklamowego doświadczenia.
POLECAMY
Tradycyjna reklama display jest statyczna. Konsument nie ma wpływu na to, co widzi. Reklamy Rich Media są dynamiczne i zmieniają się w zależności od tego, co zrobi użytkownik. |
Dla kogo Rich Media?
Reklamy Rich Media mogą być używane przez firmy z dowolnej branży, które chcą stworzyć lub poprawić świadomość marki w grupie docelowej, zwiększyć sprzedaż, generować le...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!