Reklama Rich Media – jak zachęcić do interakcji i kliknięcia

Mobile

Rich Media to format, który należy zastosować na mobile’u, jeśli zależy Ci na wyższym współczynniku interakcji i zaangażowaniu użytkowników. Dzięki różnym możliwościom interaktywnym opowiesz historię swojej marki w znacznie bardziej przekonujący sposób, a także przyciągniesz konsumentów na dłużej.

Czy kontakt z reklamą może być jednocześnie przyjemną rozrywką, zwłaszcza na tak małym ekranie jak smartfon? Tak, gdy zamiast statycznej reklamy display zastosujemy reklamę Rich Media. Dzięki elementom interaktywnym Rich Media są świetnym sposobem dla marek na bezpośrednie nawiązanie kontaktu z konsumentami, którzy – zamiast biernie oglądać reklamę lub ignorować ją – zaczynają się angażować, np. przez grę lub zabawę. Taki format pomaga też marketerom opowiadać wciągającą historię wokół produktu lub usługi, a sami konsumenci, zaproszeni do świata marki, są aktywnymi uczestnikami reklamowego doświadczenia. 
 

POLECAMY

Tradycyjna reklama display jest statyczna. Konsument nie ma wpływu na to, co widzi. Reklamy Rich Media są dynamiczne i zmieniają się w zależności od tego, co zrobi użytkownik.


Dla kogo Rich Media?

Reklamy Rich Media mogą być używane przez firmy z dowolnej branży, które chcą stworzyć lub poprawić świadomość marki w grupie docelowej, zwiększyć sprzedaż, generować lea...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy