Świat mobilnego e-commerce dynamicznie się rozwija, stawiając przed właścicielami sklepów internetowych wyzwania związane z rosnącymi oczekiwaniami użytkowników. W 2025 r., kiedy urządzenia mobilne stały się głównym narzędziem do robienia zakupów online, kluczowe jest dostosowanie ofert do wymagań konsumentów, którzy oczekują szybkości, personalizacji i intuicyjności.
Dział: Mobile
Zanim przejdę do odpowiedzi na pytanie „Jak generować ruch z online do offline za pomocą Google Maps?”, chciałbym wyjaśnić, dlaczego jest to kluczowa aktywność marketingowa dla wszystkich posiadających sklepy stacjonarne.
Rich Media to format, który należy zastosować na mobile’u, jeśli zależy Ci na wyższym współczynniku interakcji i zaangażowaniu użytkowników. Dzięki różnym możliwościom interaktywnym opowiesz historię swojej marki w znacznie bardziej przekonujący sposób, a także przyciągniesz konsumentów na dłużej.