Otoczenia gospodarcze i geopolityczne pozostają niepewne w obliczu wciąż trwającej wojny w Ukrainie, zmian politycznych zachodzących w USA czy w Niemczech, co może mieć wpływ na polską gospodarkę i w efekcie także na wynik rynku reklamy. Mimo to, estymujemy, że rynek zwiększy się w 2025 r. o 8,2%, wideo będzie rosło w tempie 8,3%, zaś internet – 9,5%.
POLECAMY

W pierwszym kwartale 2024 Publicis Groupe przedstawiła nowe podejście do kategoryzacji mediów. Po raz pierwszy pojawia się kategoria „wideo”, która obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online. Ten podział, stosowany dotychczas, stał się nieaktualny w dobie smart TV i ConnectedTV, ponieważ granice pomiędzy tradycyjną telewizją a treściami wideo online się zacierają. Nowa metodologia Publicis Groupe, pozwala lepiej analizować poszczególne elementy rynku wideo i reagować na nadchodzące zmiany. Tym samym w internecie pozostały dwa segmenty: digital search obejmujący SEM i ret...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!