Wciąż zdarza się, że potencjał wiadomości e-mail, choć to najstarszy i wciąż najpopularniejszy kanał komunikacji online marketingowej, bywa niedoceniany. Jak jednak udowadniają statystyki z 2015 r. – to naprawdę duży błąd. Według raportu DMA National Client E-mail Report, każda złotówka wydana na działania e-mail marketingowe przynosi średnio 38 PLN zysku, a 54% marketerów uważa e-mail marketing za podstawę swoich działań biznesowych. Po fascynacji kanałami social media, które miały go całkowicie wyprzeć, okazuje się, że e-mail jest narzędziem na tyle elastycznym, że z łatwością dostosowuje się do nowych sytuacji. Coraz więcej marketerów łączy kampanie reklamowe na portalach społecznościowych lub innych kanałach z e-mail marketingiem (tzw. kampanie wielokanałowe) oraz stara się dostosowywać wygląd wiadomości do ciągle zmieniających się oczekiwań użytkowników.
POLECAMY
Niniejszy artykuł zawiera krótkie podsumowanie trendów e-mailmarketingowych z 2015 r. oraz przewidywania dotyczące tego, co może okazać się najpopularniejsze w ciągu najbliższych kilku miesięcy.
Jeden krok wstecz: co przyniósł rok 2015?
Jeśli na bieżąco śledzisz trendy online marketingowe, nie zaskoczę Cię informacją, że rok 2015 w tej branży upłynął pod znakiem mobile’a. Odbiorcy stają się coraz bardziej mobilni – trudno jest utrzymać ich przed monitorem komputera na dłużej. Tak jak szybko zmienia się tempo naszego życia, tak e-mail marketing musi nadążać za odbiorcą. Zmieniają się również warunki, w jakich odczytujemy wiadomości – skrzynka odbiorcza przestała być zamkniętym światem, do którego mamy dostęp tylko w d...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!