1. E-commerce wrzucił szósty bieg
Już na początku kwarantanny, czyli pod koniec marca, 38% internautów zadeklarowało, że najpotrzebniejsze rzeczy, w tym zapasy produktów spożywczych, leków i środków czystości, zakupili w internecie. Ta liczba była dość sporym zaskoczeniem, tym bardziej że właśnie przywołana kategoria (zakupy codzienne) zwykle pozostawała w tyle za innymi, jeśli chodzi o digitalizację. Tymczasem okazało się, że zmuszeni do zmiany nawyków zakupowych Polacy są w stanie przystosować się do nowej sytuacji bardzo szybko – planować zakupy, zamawiać z dużym wyprzedzeniem i zrezygnować z wybierania owoców, warzyw i mięsa w realu. Dodatkowo pod koniec maja aż 72% internautów potwierdziło, że robi zakupy online. To wzrost o 15% w stosunku do maja 2019 r.,
czyli trzykrotnie szybszy niż jeszcze rok wcześniej (2019/2018). Co więcej, częstość kupowani...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!