Google sugeruje, aby dobrze opisywać artykuły i korzystając z mikroformatów wskazywać datę napisania konkretnego wpisu. A co by było, gdybyśmy nie posłuchali Google? Okazuje się, że wpisy, które nie straciły na aktualności, tracą CTR ze względu na użytkowników omijających je z powodu starej daty publikacji w wynikach wyszukiwania. Kompletne usunięcie daty daje często niespodziewane wyniki. To nie jest metoda, która działa zawsze i nie jest optymalna – lepiej skupić się na aktualizacji treści i starą datę zamienić nową. I na tej metodzie się skupmy.
POLECAMY
Jak zacząć proces recyklingu treści?
Podczas analizy starych wpisów mamy kilka metod przeszukiwania własnej bazy danych.
Możemy zacząć od danych z Google Search Console, które pokażą nam podstrony już wysoko notowane przez Google. Tu odświeżenie treści, dodanie akapitu i zmiana daty pozwalają na osiągnięcie rewelacyjnych wyników bardzo niskim nakładem pracy.
Generalnie technika opiera się na tym, że dużo łatwie...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!