LinkedIn, czas… START!
LinkedIn od wybuchu pandemii przeżywa prawdziwy rozkwit. Nie tylko co chwilę wzbogaca się o nowych użytkowników, ale również obecni stają się bardziej aktywni i zaangażowani. Nie dziwi zatem, że coraz więcej osób i firm planuje w tym roku położyć większy nacisk na komunikację na tej platformie. Najważniejsze jest jednak to, by zrobić to mądrze, a nie tylko ślepo podążać za tłumem.
POLECAMY
Zanim przystąpisz do jakichkolwiek działań w tym medium:
- Zdefiniuj swój cel obecności w tym kanale (koniecznie metodą SMART!).
- Określ, do kogo chcesz dotrzeć na LinkedIn.
- Stwórz listę fraz kluczowych, z którymi chcesz być kojarzony w tym serwisie.
Na początku swojej drogi musisz odrobić pracę domową i zdefiniować cel (lub cele), które chcesz osiągnąć na LinkedIn w 2021 r.
- Pragniesz wzmocnić swoją markę personalną?
- Chcesz pozyskać nowych klientów?
- A może zależy Ci na tym, by za pomocą tego serwisu pozyskać nowych pracowników?
Niezależnie od tego, w którą stronę się skłaniasz, pamiętaj, aby zawsze swój cel zdefiniować metodą SMART. Dzięki temu będziesz w stanie nie tylko precyzyjnie określić, o co Ci chodzi, ale również – na późniejszym etapie – zweryfikować, czy udało Ci się osiągnąć to, co sobie zamierzyłeś.
Następnie zastanów się nad tym, do kogo chcesz dotrzeć na LinkedIn. Serwis ten pod koniec 2020 r. przekroczył próg 720 mln użytkowników. W Polsce jest ich ponad 4 mln, ale założę się, że wszyscy nie są Twoją grupą docelową. Pamiętaj, że im bardziej precyzyjnie określisz, na kim Ci zależy, tym lepsze działania komunikacyjne zaplanujesz w prz...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!