Rola przeglądu
Obecnie każde konto AdWords zawiera ekran zwany Stroną Główną. Można się w nim zapoznać z ogólnymi wynikami całego konta, zobaczyć raporty dotyczące największych zmian, wykres skuteczności, najważniejsze słowa i kampanie. Widok ten często pomijają specjaliści AdWords, ponieważ jest nieczytelny, pomija wiele istotnych kwestii i tak naprawdę nie wnosi nic, czego nie można by zobaczyć w ogólnym widoku kampanii. Inaczej wygląda to w nowym interfejsie AdWords, gdzie ekran strony głównej, nazwany
POLECAMY
Przeglądem, będzie stanowił użyteczne źródło analizy skuteczności różnych aspektów konta. Poszczególne części raportu przeglądu zawierają informację na temat ogólnych wyników konta w czasie (wykres), najlepszych kampanii, metryk dla poszczególnych typów urządzeń, metryk dla dni tygodnia i go...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!