Nowy interfejs Google AdWords oczami eksperta

Temat numeru

Do tej pory zmiany interfejsu AdWords oznaczały de facto jedynie lifting starej wersji. Obecnie zdarza się, że użytkownikom ukazuje się podczas inicjacji systemu poprzednia skórka, która straszy niczym stary tynk pod warstwą świeżej farby. W niedalekiej przyszłości czeka nas jednak diametralna przemiana interfejsu, który wreszcie będzie wyglądać na miarę obecnych czasów.

Rola przeglądu

Obecnie każde konto AdWords zawiera ekran zwany Stroną Główną. Można się w nim zapoznać z ogólnymi wynikami całego konta, zobaczyć raporty dotyczące największych zmian, wykres skuteczności, najważniejsze słowa i kampanie. Widok ten często pomijają specjaliści AdWords, ponieważ jest nieczytelny, pomija wiele istotnych kwestii i tak naprawdę nie wnosi nic, czego nie można by zobaczyć w ogólnym widoku kampanii. Inaczej wygląda to w nowym interfejsie AdWords, gdzie ekran strony głównej, nazwany

POLECAMY

Przeglądem, będzie stanowił użyteczne źródło analizy skuteczności różnych aspektów konta. Poszczególne części raportu przeglądu zawierają informację na temat ogólnych wyników konta w czasie (wykres), najlepszych kampanii, metryk dla poszczególnych typów urządzeń, metryk dla dni tygodnia i god...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy