Analiza
Aby przygotować dobry lejek sprzedażowy, potrzebujesz przede wszystkim danych. Możesz je pozbierać z oczywistych źródeł, takich jak Google Analytics + UTM z Twojej strony internetowej, statystyki Twoich kanałów komunikacji (np. Facebook Insights) czy statystyki Twoich narzędzi do newslettera lub kont reklamowych.
Może nas wesprzeć również Facebook Analytics, który sam przygotuje lejek z kanałów Facebooka (fanpage, Instagram, aplikacje oraz dane z piksela).
POLECAMY
Jak wygląda lejek sprzedażowy?
Twój lejek sprzedażowy będzie potrzebował 4 poziomów:
A – budowanie zasięgu to ten moment, w którym informujesz ludzi o swoim istnieniu i o tym, czym się zajmujesz; tutaj przydają się reklamy, Twoja strona internetowa oraz social media,
B – to tutaj segmentujesz klientów, określasz ich zainteresowania, odróżniasz się od konkurencji i przedstawiasz swoją ofertę; możesz wykorzystywać reklamy, landing pages, bloga i social media, a także webinary,
C – wpływasz na odbiorców swoimi działaniami, aby podjęli decyzję zakupową; tutaj przydadzą się reklam...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!