Na forach internetowych czy grupach w mediach społecznościowych dziennie pojawiają się setki pytań dotyczących optymalizacji serwisów internetowych. Na proste dylematy odpowiedź jest jedna i temat jest załatwiony. W przypadku bardziej skomplikowanych zagadnień zaczynają się pojawiać odpowiedzi, które same sobie przeczą. Poniżej przytaczam odpowiedzi na te najbardziej nurtujące pytania, na które często możesz uzyskać sprzeczne informacje.
POLECAMY
Pytania o realizację działań SEO
Co mogę zrobić samemu?
Co Ty jako osoba chcąca pomóc swojemu serwisowi zaistnieć w wyszukiwarce możesz zrobić? Zawsze, bez względu na branżę, możesz wykonywać dwie rzeczy: pisać treści i pozyskiwać linki.
Znasz swój biznes najlepiej. Wiesz, o co pytają potencjalni klienci, z jakimi problemami przychodzą kupować Twoje produkty czy usługi. W przypadku produktów możesz tworzyć tzw. pytania i odpowiedzi, a tym samym rozwiewać ich wątpliwości. Jeżeli jednak chodzi o artykuły blogowe, to z pewnością nie masz problemu ze znalezieniem tematu, w którym wytłumaczysz np. „jak wybrać meble ogrodowe” czy „zalety fotowoltaiki”. Polecam również weryfikować, na jakie frazy pojawia się Twoja konkurencja, np. za pomocą narzędzia ahrefs.com.
Skąd możesz pozyskiwać linki? Możesz kupować artykuły sponsorowane na popularnych portalach dopasowanych do Twojej tematyki lub popros...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!