Zakupy live streaming – co to takiego?
Live streaming shopping to zakupy, których dokonuje się przez internet w czasie rzeczywistym. Sprzedający używają w tym celu tzw. live’ów sprzedażowych, czyli wideorelacji na żywo, a widzowie stają się klientami i dokonują zakupu np. za pomocą komentarzy pod filmem.
Podczas takiego live’a sprzedażowego kupujący mogą zadawać sprzedającym pytania odnośnie do produktów, poprosić o pokazanie produktu np. w innym świetle lub z innej strony. Zatem zakupy wyglądają prawie tak samo, jak te w sklepie stacjonarnym. Tę formę handlu można porównać do znanych i popularnych jeszcze kilkanaście lat temu telezakupów Mango. Proces działania był bardzo podobny, sprzedający wizualnie przedstawiał i testował produkt, niekiedy wręcz namawiając do jego zakupu i przekonując o jego wyższości nad innymi.
Główną różnicą między live streaming shopping i telezakupami jest to, że w przypadku telezakupów oferta nie była prezentowana na żywo, a widz oglądał zazwyczaj nagrany i zmontowany wcześniej program. W przypadku live streaming shopping wszystko dzieje się natomiast w czasie rzeczywistym, a więc klient podejmuje się bezpośrednio interakcji ze sprzedającym, zaś przy telezakupach dzwoniąc...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!