Kampania edukacyjna Durex, czyli dlaczego YouTube to idealne miejsce na trudne tematy

Case study

Edukacja seksualna na YouTube? Kampanie marki Durex są dowodem na to, że ten kanał komunikacji to idealna przestrzeń dla trudnych tematów, o których można opowiadać w zabawny, naukowy i przede wszystkim przystępny sposób. Aby rozmawiać z młodymi osobami o nieprostych zagadnieniach, jak np. choroby weneryczne, marka od kilku lat wykorzystuje narrację influencerów w znanych i lubianych formatach na ich kanałach. Dotychczasowe materiały przenosiły widzów w świat księżniczek z bajek, w które wcieliły się Szparagi, trudnych pytań i zaskakujących odpowiedzi w sondach ulicznych Matura to Bzdura czy na lekcję Ajgora pt. Nie wszystko da się naprawić.

Długoterminowość, czyli dlaczego ta kampania działa

Współpraca marki z youtuberami jest przykładem na to, jak z powodzeniem realizować kampanie z zakresu influencer marketingu. Dzięki temu, że marka odpowiednio dobiera twórców, ufa w kwestii rekomendowanych formatów, a także ma nieszablonowe podejście do edukacji swoich konsumentów, skutecznie dociera ze swoim przekazem. 

POLECAMY

Kolejnym aspektem jest długoterminowość w działaniach i umiejętność budowania relacji z twórcami, korzystania z ich wiedzy i kreatywności. Marka w tym roku podjęła decyzję o nawiązaniu rocznej współ...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy