W dzisiejszym artykule podpowiem Ci, jak zaplanować webinar, który będzie interesujący dla uczestników, i wypromować go w taki sposób, aby trafił do możliwie najszerszego grona zainteresowanych odbiorców.
POLECAMY
Kiedy webinar jest dobrym rozwiązaniem?
50% firm uważa, że webinary są najtrudniejszym do przygotowania rodzajem content marketingu, jak wynika z badania Content Marketing Trends Research Survey, Ascend2 and Research Partners, przeprowadzonego w marcu 2015 (//ascend2.com/home/wp-content/uploads/Content-Marketing-Trends-Summary-Report-150310.pdf).
Nie każda firma decyduje się na włączenie webinarów do swojej strategii marketingowej. Poniższe pytania pomogą Ci w podjęciu decyzji, czy są one odpowiednim rozwiązaniem dla Twojej firmy (powinny również pomóc w przygotowaniu treści wydarzenia).
W jaki sposób webinar pomoże w realizacji celów biznesowych firmy?
Czy webinar przyciągnie potencjalnych klientów z grupy docelowej? Czy przyczyni się do zwiększenia sprzedaży? Czy pozwoli zbudować relacje z ...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!