Jak zrekrutować uczestników, zorganizować i promować webinar krok po kroku?

Narzędziownia e-marketera

Webinary są doskonałym sposobem na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i zaangażowanie ich w komunikację. Gdy je dobrze przygotujesz, masz szansę przyciągnąć uwagę zainteresowanych użytkowników z grupy docelowej i wzmocnić wizerunek Twojej firmy jako eksperta w branży.

W dzisiejszym artykule podpowiem Ci, jak zaplanować webinar, który będzie interesujący dla uczestników, i wypromować go w taki sposób, aby trafił do możliwie najszerszego grona zainteresowanych odbiorców.

POLECAMY

Kiedy webinar jest dobrym rozwiązaniem?

50% firm uważa, że webinary są najtrudniejszym do przygotowania rodzajem content marketingu, jak wynika z badania Content Marketing Trends Research Survey, Ascend2 and Research Partners, przeprowadzonego w marcu 2015 (//ascend2.com/home/wp-content/uploads/Content-Marketing-Trends-Summary-Report-150310.pdf).

Nie każda firma decyduje się na włączenie webinarów do swojej strategii marketingowej. Poniższe pytania pomogą Ci w podjęciu decyzji, czy są one odpowiednim rozwiązaniem dla Twojej firmy (powinny również pomóc w przygotowaniu treści wydarzenia).

W jaki sposób webinar pomoże w realizacji celów biznesowych firmy?

Czy webinar przyciągnie potencjalnych klientów z grupy docelowej? Czy przyczyni się do zwiększenia sprzedaży? Czy pozwoli zbudować relacje z u...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy