Dział: Narzędziownia e-marketera

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

DSP dla każdego... czyli testowanie match2one (cz. 1)

Trudno w dzisiejszych czasach być marketingowcem teoretykiem. Choć jest to zacny i bardzo prestiżowy zawód, to jednak realia są takie, że nawet ci, którzy w stopce mają marketing strategist, brand manager czy nawet CMO, z narzędziami marketingowymi muszą być za pan brat. Trudno się w sumie dziwić: marketing, jako dziedzina biznesowa i nauka jednocześnie, jest coraz bardziej „policzalny”, tym samym więc i mierzalny. Szczególnie marketing online.

Czytaj więcej

Popularne narzędzia SEO - Cz.1 - AHREFS

Weryfikacja domen klientów jest jednym z wielu zadań wpisujących się w codzienną pracę każdego specjalisty ds. e-marketingu. Nieważne, czy pracujesz w agencji SEO/SEM, zajmując się pozyskiwaniem nowych kontrahentów, obsługujesz bieżących klientów firmy lub jesteś zatrudniony na etacie w danym przedsiębiorstwie bądź prowadzisz własny biznes – w dobie bardzo dynamicznie rozwijającej się branży online marketingu odczytywanie i interpretacja danych powinna się odbywać za pomocą różnych narzędzi, dzięki którym możemy dokładnie zmierzyć interesującą nas metrykę, by wyciągnąć właściwe wnioski.

Czytaj więcej

Identyfikacja grupy docelowej i przechwycenie kontaktu online – 6 praktycznych narzędzi

Jednym z najważniejszych zadań marketingu jest określenie i identyfikacja grupy docelowej. Wiadomo to od dawna, pisał o tym już ojciec współczesnego marketingu, Philip Kotler. Ale mamy już 2017 r. – wiele się zmieniło, w dzisiejszych czasach identyfikacja swojej grupy docelowej to zdecydowanie za mało. Trzeba wiedzieć, jak analizować każdy kontakt i na podstawie tej analizy budować komunikację marketingową. Co więcej, trzeba robić to w „real time”, czyli w czasie rzeczywistym.

Czytaj więcej

Jak zrekrutować uczestników, zorganizować i promować webinar krok po kroku?

Webinary są doskonałym sposobem na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i zaangażowanie ich w komunikację. Gdy je dobrze przygotujesz, masz szansę przyciągnąć uwagę zainteresowanych użytkowników z grupy docelowej i wzmocnić wizerunek Twojej firmy jako eksperta w branży.

Czytaj więcej

Obrazy w projektach internetowych – jak wybierać?

Od wskazówek technicznych, w tym dotyczących pozycjonowania i licencji, po porady natury artystycznej – wybraliśmy osiem najważniejszych zasad wykorzystywania obrazów w projektach online. Sprawdź, czy wszystkie je znasz i stosujesz.

Czytaj więcej